…díky dlouholetým zkušenostem, vynikající znalosti místního trhu,
používání špičkových technologií a skvěle zvládnuté inzerci,
dokážu prodat i Vaši nemovitost...
Ukáži Vám 7 věcí, které pro Vás zpracuji,
a které vedou k úspěšnému
PRODEJI …
Správné stanovení nabídkové ceny je pro úspěšný prodej nemovitosti v mnoha případech zásadní. Bez znalosti realitního trhu prodáte pod cenou a připravíte se o část zisku, při přemrštěné ceně ztratíte spoustu času a neprodáte. Ale nebojte se, žiji zde s Vámi, znám faktory ovlivňující ceny místních nemovitostí, PORADÍM.
Chcete aby Vaše nemovitost skutečně zaujala ? Pak je potřeba ji řádně připravit a profesionálně nafotit. Z nemovitosti se tak stane doslova magnet, který přitáhne spousty zájemců...
Každý zájemce chce získat detailní představu o prostoru, který mu nemovitost nabízí, představu o tom, jak jsou uspořádané místnosti či jaké jsou jejich rozměry. Půdorys je tak dalším efektivním nástrojem prezentace nemovitosti.
Profesionálně zpracovaná video-prezentace upoutá, vtáhne do děje, probudí emoce…a EMOCE podpoří zájem…a o to nám přeci jde, nebo ne?
Špičková technologie, díky které si zájemce Vaší nemovitost prohlédne do nejmenších detailů, virtuálně od klávesnice svého PC, tabletu či mobilu. Takto prezentovaná nemovitost „vystoupí z řady“ a získá známku výjimečnosti. Věřte, že to bude Vaše nemovitost, kterou si zájemce zapamatuje!
Vše na jednom místě, přehledně a srozumitelně…ANO, to je samostatná stránka Vaší nemovitosti, kterou vytvořím. Je to další výborný nástroj pro zviditelnění nemovitosti a oslovení širokého spektra zájemců. Mimochodem, web nemovitosti lze dále skvěle propagovat, například na sociálních sítích.
Máte rádi koktejly ? Já ANO a věřím, že jsme jeden profesionální marketingový koktejl společně právě namíchali…teď jen ZACÍLIT a PROPAGOVAT…kde, jak ? Na realitních serverech, webu RK, direct mailingem s využitím rozsáhlé databáze poptávek nebo například na SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH, protože na sociálních sítích je dnes prakticky každý a kdo není, ten jakoby nebyl…
Většina klientů prodává nemovitost maximálně jednou až dvakrát za život. Každý většinou v první chvíli alespoň zauvažuje o tom, že si nemovitost prodá sám. Přitom realitní trh je prostředí velmi živé a rychle se měnící, se spoustou nástrah a úskalí…
Pokud o prodeji uvažujete a zaujal Vás můj způsob práce, ozvěte se mi… Rád se s Vámi setkám, vše vysvětlím nebo prostě jen poradím. Uvidíte, že nebudete litovat...